Toimitusehdot ja palautusehdot

Toimitus - & Palautusehdot


Toimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 365 vrk palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla ehdottomasti myyntikuntoisia.

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 2 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Hot Lips® Verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse osoitteeseen: info (at) hotlips.fi tai puhelimitse numeroon +358-45-1749150 (ma-pe 9-14 )

4.Hot Lips® ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Hot Lips® seksikaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Hot Lips® -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. Emme myöskään ole vastuussa asiakkaan virheistä toimitukseen vaikuttavissa tiedoissa. Huolehditan siis että puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi on varmasti oikein. Joskus viestit sähköpostit suodattuvat roskapostiin, joten pyydämme sinua katsomaan myös sinne, jos viestejä ei näy.

5. Hot Lips Verkkokauppassa myytyjen tuotteiden käyttö on käyttäjän vastuulla. Emme ota vastuuta käytön aiheuttamista vahingoista.

6. Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Lue tietosuojaseloste tästä

Tarkemmat toimitusehdot:

1. Tilaaminen

1.1 Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa:

a) Kuluttajana nimi, osoite, sähköpostiosoite sekä puhelinnumero. Huolehdi, että sähköpostiosoite ja puhelin ovat varmasi oikein, sillä muutoin et saa pakettisi saapumisilmoituksia. Emme ole vastuussa väärin annetuista tiedoista ja niiden seurauksena mahdollisesti koituvista lisäkustannuksista.

b) Yritysasiakkaana ilmoittaa yrityksen nimi, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, postiosoite, y- tunnus sekä puhelinnnumero tai puhelinnumerot.

1.2 Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä kulloinkin voimassa oleviin sopimus-, tilaus- ja toimitussehtoihin, jotka koskevat toimituksia.

1.3 Verkkokauppamme asiakasrekisteri on luottamuksellinen, eikä siitä luovuteta tietoja kolmannelle osapuolelle.

1.4 Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostilla tai puhelimitse. Asiakas sitoutuu tilauksen tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan. Verkkokauppamme yhteystiedot löytyvät verkkokauppamme "Yhteystiedot" -sivulta.

1.5 Tilauksen peruminen tai siihen muutosten tekeminen on tehtävä mahdollisimman nopeasti tilauksen jälkeen. Pidätämme oikeuden veloittaa lunastamattomista paketeista aiheutuneet kulut (25 euroa).

1.6 Sitova kauppasopimus tulee voimaan kun asiakas on jättänyt tilauksen. Järjestelmä vahvistaa tilauksen automaattisesti lähettämällä tilausvahvistuksen asiakkaan sähköpostiin.

1.7 Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa erissä - esim. huonosta saatavuudesta johtuen.

1.8 Verkkokaupan vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.

1.9 Kaikki verkkokaupassamme myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Tutustu huolellisesti tuotteen tuoteselosteeseen verkkosivuillamme tai paketin sisältöön myymälässä.

1.10 Selvissä tuote- tai hintavirhetapauksissa myyjä voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.

1.11 Emme ole vastuussa valmistajien, tai muiden kauppojen sivuilla olevista tiedoista.

1.12 Tilauksesi lähetetään kokonaisuudessaan, mikäli tilauksessasi on tuotteita, jotka ovat vasta saapumassa varastoomme. Jos haluat, että varastossa olevat tuotteet lähetetään heti, tilauksestasi veloitetaan uudet lähetyskulut.

1.13 Kaikkien tilaajien tulee olla 18-vuotta täyttäneitä. Hyväksymällä nämä ehdot asiakas vakuuttaa olevansa 18 vuotta täyttänyt.

1.14 Tilaaja huolehtii siitä, että yhteystiedot, erityisesti sähköpostiosoite ja puhelinnumero ovat oikein. Tämä varmistaa paketin saapumisilmoitusten saapumisen.


2. Hinnat

2.1 Hinnaston hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta ei kuljetusta.

2.2 Tilaukset puhelimitse, postitse, sekä sähköpostitse toimitetaan ja maksetaan postiennakkolla. Netistä tilaukset voi kätevästi maksaa lähes kaikilla markkinoilla olevilla maksutavoilla.

2.3 Kaikki verkossa näkyvät hinnat koskevat vain kotisivujemme kautta ostoskorilla tehtäviä tilauksia.

2.4 Tuotteet myydään tilaushetken hinnalla. Hintojen muutokset eivät siis vaikuta tilauksesi hintaan jälkeenpäin.

3. Toimitus

3.1 Toimitamme tuotteet asiakkaalle yleensä 1-2 päivän toimitusajalla. Joillakin tuotteilla voi olla pidempi toimitusaika riippuen saatavuudesta, yleensä noin 2 viikkoa. Tämän päälle tulee tuotteen normaali kuljetusaika, esim. Posti kuljettaa paketit yleensä 1-2 päivässä perille. Ilmoitamme mahdollisista viivästyneistä tilauksista. Emme ole vastuussa tilanteissa, jossa posti siirtää paketin noudettavaksi jostain muusta toimipisteestä. Tilanne voi syntyä esimerkiksi pakettiautomaatin ollessa täynnä tai sesonkiaikoina. Mikäli tilauksessasi on tuotteita, joille on ilmoitettu tuotekortilla myöhempi toimitusaika, toimitetaan tilaus, kun kaikki tuotteet ovat saapuneet.

3.2 Jos lähetät tavaraa meille päin, esim. tuotepalautuksena, muista säilyttää palautusasiakirjat ja postin kuittikopio/seurantanumero. Emme lunasta postiennakkopaketteja missään olosuhteissa.

3.3 Mikäli tilauksessa on tuotteita, jotka ovat tulossa varastoomme, tilaus lähetetään kun kaikki tuotteet ovat saapuneet.


4. Maksuehdot ja tavat

4.1 Ajankohtainen lista maksutavoista löytyy linkistä Internet-sivustoiltamme.

4.2 Etukäteen tai verkkomaksulla maksettaessa edellytämme tilauksen maksamista ennen toimitusta. Maksamattomat tilaukset peruutetaan.

Meillä voit maksaa näillä maksutavoilla

Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Pankki, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Klarna: Näitä ehtoja sovelletaan sinun ja tämän kaupan välillä, josta ostat tavaroita, lippuja tai palveluita, kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin. 

Kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, tarjoamme sinulle mahdollisuuden maksaa eräpäivänä, joka on 30 päivää tavaroiden tai lippujen lähettämisestä tai siitä päivästä, josta lähtien palvelut tai digitaalinen sisältö on käytettävissäsi. Siirrämme saatavamme Klarna Bank AB:lle (“Klarna”). Klarna lähettää sinulle sähköpostitse maksuohjeet ostoksen maksamiseksi suoraan Klarnalle. Jos haluat mieluummin vastaanottaa maksuohjeet postitse, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tehtyäsi oston. Yhteystiedot ja muuta tietoa Klarnasta löydät sivulta klarna.fi.

Maksut

Veloitamme sinulta laskutusmaksun 2.99%. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa 5,00 €:n muistutusmaksun. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.
Luottotarkistus ja henkilötietojen käsittely Klarnalla
Jos valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, Klarna arvioi luottokelpoisuutesi. 

Klarna käsittelee henkilötietojasi täyttääkseen velvollisuutensa sekä tätä sopimusta että muita tarkoituksia koskien, jotka on mainittu Tietosuojaselosteessamme. Tietosuojaseloste on luettavissa täällä sekä verkkosivuillamme, ja käyttämällä Klarnan palveluja vahvistat, että olet lukenut selosteen. Käsittelemme henkilötietojasi esimerkiksi tunnistaaksemme ja analysoidaksemme asiakkuutesi, suorittaaksemme luottoarvioinnin, markkinoidaksemme ja kehittääksemme liiketoimintaamme. Saatamme myös siirtää tietojasi valituille osapuolille (kuten luottotietotoimistoille), jotka sijaitsevat mahdollisesti EU:n/EAA:n ulkopuolella. Tietosuojaselosteessamme on lisätietoa tietojen jakamisesta, oikeuksistasi omiin tietoihisi, kuinka saat meihin yhteyden kysymyksissäsi tai teet valituksen viranomaisille.

Luovutus tai siirto

Sinulla ei ole oikeutta luovuttaa tai siirtää näiden ehtojen mukaisia oikeuksiasi tai velvollisuuksiasi kenellekään muulle. Me voimme luovuttaa tai siirtää nämä ehdot tai minkä tahansa näiden ehtojen mukaisen oikeuden tai velvollisuuden kolmannelle osapuolelle milloin tahansa sillä edellytyksellä, että ehdot eivät sen johdosta muutu sinulle epäedullisemmiksi.

5. Palautusoikeus ja palauttaminen

Aina ei tuote voi olla sitä mitä etsit. Ei hätää, voit palauttaa sen meille, mutta ole kiltti ja tutustu alla oleviin ohjeisiin, jotta asiasta ei synny suurempaa sirkusta.

5.1 Asiakkaalla on 365 vuorokauden mittainen palautusoikeus ilman erillistä syytä.

5.2 Postimyynnin palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.  Palautusoikeus ei ole voimassa, mikäli:
  • Tuotteen myyntipakkaus on rikkoutunut tai revennyt
  • Tuotteen myyntipakkaus tai muovipussi puuttuu.
  • Tuotteessa oleva sinetti on murrettu.
  • Tuotteen ympärillä olevan muovit on rikottu tai poistettu.
 Rajoitukset kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti:

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin.

Palautettavassa tuotteessa ei missään olosuhteissa saa olla pölyä, ihosolukkoa, likaa, lemmikkien karvoja tai muuta edellisiin rinnastettavaa. Huolehdi siis että pidät tuotteen siinä kunnossa, kun se sinulle saapui. Jos haluat sovittaa alusvaatteita, tee se muun vaatetuksen päälle, esimerkiksi t-paita alla jos sovitat yöpaitaa tai korsettia. 

5.3 Postimyynnin palautusoikeus ei koske alusvaatteita kuten pikkuhousut, sukat, sukkahousut, bodyt ja catsuit asut.
Palautusoikeus ei myöskään koske intiimituotteita, kondomeja eikä filmejä, pelejä, lahjakortteja tai kalentereita. Mikäli tuote on viallinen se vaihdetaan uuteen. Epävarmoissa tilanteissa soita meille ensin turhien kulujen välttämiseksi.

5.4 Palauttaminen on sinulle maksutonta, kunhan vain toimit näiden ohjeiden mukaisesti. Emme missään olosuhteissa korvaa muilla tavoin palautettujen tuotteiden postimaksuja. Maksuton palautus on voimassa vain Suomessa. Ahvenanmaalta ja ulkomailta tehtyjen tilausten palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla. Maksuton palautus ei myöskään koske tuotteita, jotka eivät sovellu edullisimman kuljetustavan piiriin. Tälläisiä ovat esimerkiksi täysikokoiset nuket ja isot masturbaattorit. 

5.5 Osto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä jolloin paketti on lunastettu tai noudettu postista tai vaihtoehtoisesti kuitin päivämäärä. 
 
5.6 Tuotepalautuksesi käsitellään nopeasti ja ketterästi kun seuraavat asiat ovat kunnossa: 
  • Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman turhia merkintöjä
  • Mukana kopio kuitista/lähetteestä.
  • Mukana selvitys palautuksen syystä ja/tai vian laadusta.
  • Mukana nimesi, osoitteesi, puhelin- numerosi ja tilinumero johon voimme palauttaa rahasi.
  • Viimeistään 365 vuorokauden kuluessa ostohetkestä.
  • Palautukset lähetetään aina ohjeiden mukaisesti, jotka löytyvät täältä
Muista pyytää Postista kuitti palautuksestasi. Tällöin palautuslähetyksesi on mahdollisen katoamistapauksen sattuessa Postin vastuulla. HUOM! Ilman kuittia emme voi ottaa vastuuta mahdollisesta palautuslähetyksen katoamisesta. Emme maksa postikuluja muulla tavoin kuin asiakaspalautuksena sähköpostitse saadulla osoitteella lähetetyistä palautuksista.

HUOM! Palautuksissa pitää olla yllä luetellut dokumentit tai tiedot mukana. Emme käsittele puutteellisia palautuksia ennen, kuin kyseiset tiedot ovat vastaanotettu.

5.8 Aiheettomista tai puutteellisilla tiedoilla tehdyistä palautuksista aiheutuu meille suunnattomasti vaivaa ja asian käsittelyt saattaa kestää, joten ole kiltti ja huolehdi että kaikki tarpeellinen materiaali on mukana. Noutamaton tilaus ei ole palautus, noutamattomista tilauksista peritään 25 euron käsittelymaksu. 

5.9 Tuotteen palautusoikeus on aina tuotekohtainen eikä mahdollisesti toisen tuotteen toimituksen myöhästyminen oikeuta saamaan toiselle tuotteelle pidempää palautusaikaa.

5.10 Ulkomailta tehtyjen palautusten postikulut joutuu asiakas maksamaan itse. Myös suurikokoisten tuotteiden palautuskuluista vastaa asiakas. Tälläisiä tuotteita ovat muun muassa täysikokoisen seksinuket, sekä muut tuotteet, jotka vaativat rahtikuljetusta. 

5.11 Vaihto toiseen tuotteeseen, tapahtuu aina siten että maksamme palauttamastasi tuotteesta rahasi takaisin ja voit tehdä uuden tilauksen vaihtoehtoisesta tuotteesta. Voit siis tilata toisen jo ennen kuin palautuksesi on käsitelty ja rahat palautuvat tillillesi kun palautuksesi käsitellään.

5.12 SMARTPOST PALAUTUKSET

SmartPOST-palautus

Postin SMARTPOST automaatin kautta palauttaminen on helppoa.

Noudata seuraavia vaiheita, jotta vaihto tätä kautta toimii kitkattomasti:

Säilytä saamasi SmartPOST-automaattikoodi, jonka Posti lähettää suoraan puhelimeesi. Koodi on siis tämä samainen numerosarja, jolla alunperin noudat tilauksesi ja avaat SmartPOST-lokeron. On erittäin tärkeää, että säilytät numeron, sillä vain sen avulla saat palautuksesi tehtyä ehlposti ja nopeasti.

  • Käytä mieluusti samaa pakettia, jossa tilaus sinulle toimitettiin.
  • Pakkaa vaihto/palautus huolellisesti. Alkuperäinen pakettikortti on hyvä jättää näkyviin.
  • Voit palauttaa paketin minkä tahansa toiminnassa olevan Itellan SmartPOST-automaatin kautta.
  • Valitse automaatista ”Palauta paketti”.
  • Näppäile alkuperäinen lokerokoodisi
  • Säilytä kuitti

6. Vialliset tuotteet

6.0 Vialliset tuotteen vaihdetaan aina toimivaan tuotteeseen.

6.1 Pikaisen käsittelyn varmistamiseksi pyydämme sinulta nämä asiat:

  • Alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna).
  • Mukana kopio kuitista/lähetteestä.
  • Mukana selvitys vian laadusta.
  • Mukana nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi.
6.2 Emme vastaa turhista palautuksista. Epävarma? Ota asiakaspalveluumme yhteyttä.

6.5 Reilusti yli puolet takuukorjauksista on aiheettomia, suurimmassa osassa tuote ei ole rikki. Meille tulee myös runsaasti huonosti pakattuja tai palautuksia joista puuttuu kuitti, lähete tai vikaseloste. Emme osaa vielä lukea ajatuksia, joten ole ystävällinen ja liitä kaikki meidän tarvitsema tieto palautuksesi mukaan.

6.6 Tuotteiden paketeissa olevat paristot eivät kuulu takuun, tai virhevastuun piiriin.

7. Tuotteiden säilytys

Tuotteiden erilaiset materiaalit saattavat reagoida keskenään.Tuotteita ei tule säilyttää kosketuksissa toisiinsa tai kosteina. Paristot tulee poistaa laiteesta säilytyksen ajaksi. Emme vastaa säilytyksessä aiheutuneista vaurioista.

Takuuehdot

Takuu

Takuu koskee tuotteessa takuuaikana ilmeneviä aine- ja valmistusvirheitä. Takuuaika on vähintään 24kk tai ilmenee tuotteiden yhteydessä verkkosivuilla.

Takuun voimassaoloaikana myyjä sitoutuu valintansa mukaan korjaamaan, vaihtamaan tai hyvittämään tuotteet, joissa tarkastuksessa todetaan tuotteen käyttökelpoisuutta oleellisesti heikentäviä valmistus- tai ainevirheitä. Tuotteen tai osan vaihtaminen uuteen takuun voimassaoloaikana ei pidennä alkuperäistä takuuaikaa. Takuun perusteella suoritetaan veloituksetta takuuaikana todetun takuunalaisen vian korjaus normaalina työaikana myyjän huoltokorjaamossa tai myyjän valtuuttamassa huoltoliikkeessä.

Takuun perusteella ei korvata vikoja, jotka ovat syntyneet:

  • normaalista kulumisesta
  • huollon laiminlyönnin seurauksena
  • virheellisestä asennuksesta
  • virheellisestä ja huolimattomasta käytöstä
  • valmistajan suositusten vastaisesta käytöstä
  • vesivauriosta
  • väärästä säilytyksestä
  • muista ulkopuolisista tuotteeseen vahingollisesti vaikuttavista tekijöistä
  • kilpailukäytössä
  • ammattikäytössä
Takuu ei korvaa vaurioituneen osan aiheuttamia korjaus- tms. välillisiä kustannuksia

Garanti

Garantin omfattar material- och tillverkningsfel på produkten som upptäcks under garantitiden. Garantitiden för produkter framgår av hemsidan. Under garantins giltighetstid förbinder sig säljaren att efter eget val reparera, byta ut eller kreditera produkter som vid en inspektion konstateras ha tillverknings- eller materialfel som avsevärt försämrar produktens användbarhet. Byte av en produkt eller del till en ny under garantins giltighetstid förlänger inte den ursprungliga garantitiden. Baserat på garantin repareras ett fel som uppstått och konstaterats under garantitiden utan kostnad på säljarens serviceverkstad eller i ett av säljaren auktoriserat servicecenter under normal arbetstid.

Fel som har uppstått genom följande ersätts inte baserat på garantin:

normalt slitage
försummat underhåll
felaktig installation
felaktig och vårdslös användning
användning i strid med tillverkarens rekommendationer
vattenskador
fel förvaring
andra externa faktorer med en skadlig inverkan på produkten
tävlingsbruk
garantin ersätter inte reparations- eller liknande indirekta kostnader som orsakas av en skadad del

Liity Hot Lips -nautintopiiriin!

Tilaamalla uutiskirjeen saat 10% alennuskoodin sähköpostiisi.